åååhååå :)

snart juuuulafton ju :) klockan är just för tillfället halv 12 men hinner nog bli lite mer innan de här inlägget blir klart :P.
idag för två år sen lekte jag med fia och carro iaf, helt sjukt kul :) vi klädde ut oss till massa saker, :) tillslut klädde vi ut oss med halloween kläder och skulle gå till robin, men han var inte hemma så vi gick till anton istället :) det var dock ingen som öppna men vi hörde musik så vi gick in och skrämde han :D han fattade inte vem carro va men såg mig och fia :P hahha. sen kom hans mamma hem så då skrämde vi henne oxå :) det är saknat kan jag lova!!
nu är klockan kvart i 12 så om en kvart är det julafton :D
guuu va kuul :) hihi.. blir väl att tvinga mamma ge oss en julklapp nu på natten eftersom att det är ju trotsallt julafton då oxå ;) hihi! guu va jag längtar nu :D blir en bild på granen för det är ju juuuuuul snart :) ska nog vänta och lägga in inlägget vid 00.00 iställe. fast då går säkert min klocka på datorn fel lr så satt de blir nått cp men de blir kanske bra ändå x) haha.de e ju tanken som räknas lr nått xD meeen.......


GOD JUUUUL ALLESAMMANS :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0