buhu!

okej dom verka ha haft nått cp med statistiken för nu vare tydligen bara 9 som kollat x) aja vart ju nästan ett rekord ändå x)
haha ååh va tråkigt,, aja :) jag dansar iaf för fullt i mina skooor :) ska nog använda dom här tills ja kan gå i dom nu, jag menar, övning ger färdighet :D de tråkiga är att dom är skitfula till leggings så man måste ha jeans.. aja jag har ju andra skor jag kan ha till leggingsen fast ett par lär jag lämna in satt nån kan klacka om dom :P nödvändig information lixom ;)
aja det går ju att dansa med dom iaf :)

skrev dock detta inlägg för nån timme sen, men då dampade hemsidan så jag kunde inte publicera..
aja. nu e klockan 4. ska sova nu för ska ju orka leka med kajsabajsa :) gonaatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0