ensaaaam

ja nu är jag ensam för första gången sen i ...... torsdags tror jag? känns tråkigt :( kanske lite skönt oxå. nä jag vet inte .. sanna åkte iaf till jompe nyss. vart maassssssssssssaaaaa krångel men tillslut kom hon iväg haha x) ska nog kolla min fjårtizz bok och gö grejjer i den lr så kollar jag på film. hmmm....
frågan e vad jag ska gö imorn oxå? :o blir väl att sitta hemma hela dan :((((((( trååååååkigt!

men en sak är säker och det är att jag längtar tills nyårsafton, detta ska firas in med mina bjursfjortisar , ( vi är bäst ) dock inte partypufflan för hon ska till untorp :/ men ändååå. för jag har saknat mina brudar masssssor!



jag äääääääälskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0