gomorron gomorron :)

japp nu e jag vaken :) min mobil har kommit oxå så mamma ska åka och hämta den snart :D yäääye, fast abbonemanget kommer dock inte förän imorn :/  men ändåå..
blir att åka upp till hanna sen, men tror inte jag hinner med bussen som går om en halvtimme för jag är nyvaken lixom, aja..
är sjukt trött iaf, beror väl på att jag kanske somna halv 5 lr nått x) haha. fanns typ inget å gö heller jag bara satt och nörda och nörda och nörda så jag fattar inte varför jag inte gick och la mig :p haha. fast var dock inte trött satt.

och äre nån som kan lära mig att gå i klackskor? x)

har är skorna, dock uppåner men gick fan inte och rotera x)

Kommentarer
Postat av: CARROOYOUKNOOEW! <3

hahaha träna på dammsugarsladden ;) <333

2008-12-29 @ 17:36:13
URL: http://ellerhurcarro.blogg.se/
Postat av: Johan

haha, gå i taket :)

2009-01-01 @ 23:20:45
URL: http://hamelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0