haha slöööööökvälll :D

ja v har typ legat i min säng och bögat oss ända sen vi kom hem :) ganska najs, :D nu ska vi nog kolla på film.. vet inte vilken men de löser sig nog :P sanna är relativt ( va nu de betyder xD) pigg nu satt vi får hoppas att hon håller sig vaken :)
ja nu kommer jag inte på nått mer att skriva :P hoppas det blir bra nyår iår då :D förra året var det ju oxå bra men ändå :D haha.. aja nu ska jag sluta skriva satt inte sanna blir trött och suri :P
slänger in en bild på mig för ja e så söt i mina tåffsarrr :D hihi.. puss på't <3

Kommentarer
Postat av: CARROOYOUKNOOEW! <3

relativt är ungefär som någorlunda ;) haha:D

Puss du är söt <3:D

2008-12-29 @ 00:06:58
URL: http://ellerhurcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0