haha yääy blondie!

ja idag var det tema-dag i skolan, vi lyssnade på nån tant och sen så fick vi se nått bildspel och sen kollade vi på " det nya landet", som jag då sett en gång redan -.- sen gjorde vi nå övningar med ulrika :P
sen på rasten dåra vart man ju först instängd med robin på toan, -.- haha PALLA!
sen igen varet jag instängd helt ensam på pissoaren XD sen släpa nygren runt mig i korridoren å de e ju mys lrhur!!!!

sen konfa dårrrrrrraaaaa :):) ÄTA MACKOR XD HAHA.. där kollade vi på nån cp jesus film, sen bakade vi pepparkakor å dampaa :) sen efter de åkte jag och frida till tempo & jag köpte hårfärg, sen gick vi hem och nu sitter jag här med hårfärg i håre :) självklart färgar jag bara utväxten så jag är kvar som blondie! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0