ja jag skriver väl idag då :P haha!

ja jag tänkte jag sitter ju redan här & nördar och har sjukt tråkigt så varför inte slänga in ett inlägg i bloggen ? :)
nu vet jag ju att några läser satt, :P haha.. ja sen kanske det inte är så kul för er att läsa eftersom jag inte skriver? så klagar jag lixom! fyyy ida ;) haha..

idag har jag iallafall vart på tomteland med mamsen :) det var myys, var där när jag var liten med kusinerna och sånt.. det var ju kul så det vat kul att åka dit igen :) så köpte jag en tröja som det står ; jag tror på tomten' på :) och på ryggen står det ; jag har vart på tomteland i mora' :P hahaa. värsta myströjan :D kan slänga in en bild på mig och tomten oxå :)
sen kom jag hem och var supertrött! satte mig vid datorn iaf (a) sen kollade jag på "step brothers" med mamma och mattis, den var sjuuuuuuuuukt rolig x) precis den där cp'humorn man har själv :D
och sen satte jag mig här igen då (a),, finns fan ingenting att göra ju. om två dagar är det julafton och min julkänsla är vartdå!? :/  jag vill att det ska va som när man var liten och man bara längtade och längtade till jul :) men så blir det ju inte det bara flyter på som vanligt..
och jag måste säga oxå att jag har brutit av min nagel til hälften typ :o asjobbigt., vill inte att den ska gå av för då gör det ju skitont! så jag försöker limma ihop det med nagelack, fast det går ju sådääär dåra :p haha!
nu försöker jag få lilla bimbo sanna (bli inte sur) att fatta hur man sätter in en header på sin blogg typ :P haha.. sen ska jag nog göra ett sånt där tråkigt test på bdb x)  men har man inget liv så har man inte, helt enkelt :)


här kmr bilden på mig och tomten :) dock lite dålig, & man ser knappt för den var jävligt suddig så jag gjorde om den lite x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0