nu är julen över skulle man kunna säga.. :(

ja alla julklappar e öppnade, kalle anka är slut, maten oxå. så nu sitter jag bara hemma hos pappa och gör ingenting, som vanligt!.. glad över mina presenter iaf :) efter vi var hos jenny så åkte jag till pappa dåra, då hjälpte jag gabriel att bygga ihop nått lego grejs :p fast de slutade med att jag fick göra det själv ändå x) haha.. sjukt drygt men de vart bra tillslut iaf :D imorron blir det nog att leka med sannisen, och förhoppningsvis kuppan med henne på fredag :D för ja fick 1500 kr som jag bara kan shoppa loss för, & sen presentkort på alla butiker i kupolen för 300 så det blir väl att shoppa för de å sen får ja väl barnbidraget oxå tror jag :) najsnajs,. vet inte om jag ska sitta kvar här vid datorn lr om jag ska kolla på tv med dom andra. hmmmm.. kanske spelar habbo lr nått x) så tråkigt så det finns inte men va gör man annars lixom? :P

nu orkar jag inte skriva mer, ingen har ändå läst idag typ .. men det är väl för att det är julafton och då ska man väl egentligen inte sitta vid datorn men jag är ju datanörd.se satt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0