nyårsaftooon!

gott nytt år alla! :)
nu har jag nördat hela dagen typ. så jag ska nog gö iordning mig snart. fast ska väl bara klä på mig, sminka mig & fixa håret och det lär väl inte ta två timmar :P haha.. sen vid 6 bär det av till rebecca ! :D så ikväll ska vi ha superkuuul har jag och kajsa bestämt :D
lägger väl in bilder imorgon. blir nog inget mer bloggande idag, såfall innan jag åker dit om jag hinner/orkar :)
aja .. har iaf ett kontantkort nu till mobilen eftersom abbonemang simkortet inte funkar :P
det var nått med att tempo inte skickat papperet till halebop om att vi hämtat telefonen så dom vet inte att jag har den så som har inte aktiverat simkortet typ :P haha fattar inte så mkt menmen :)

nu ska jag göra mig iordning satt jag inte sitter här halv 6 och inte är klar.
hoppas ni får en superbra kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0