SHOOOOPPPAAAA! :D:D:D

har vart i stan med sannis hela dan och shoppat loss :D
och eftersom man hade pengar, vart det att göra av med dom x) haha!
jag köpte ; en bikini ( kan va bra å ha tills sommarn x)), en tunika, silvershampoo, örhängen, halsband, en bh, puder & puderborste! vart ungefär 1000 kr å de e ju ändå jävligt billigt för så mkt saker :) mellandagsrea is the shit :D
sanna köpte en tunika, puder, ett halsband & örhängen :)
jag är stolt med mina köp iaf :D lär väl va annat med sannis som inte ens visste hur klänningen skulle sitta och satte halva baksidan på klänningen fram XD lila och söt  var den iaf :) sen GICK vi upp te donken och åt . stolt :D haha x)
sen kom mamsen och hämtade oss för hon och mattis hade övningskört :p
sanna dampa hela vägen hem och de fick alla å skratta x) haha..
nu vette fan va vi ska gö :o sanna sa bada men de orkar ja verkligen inte, tror jag xD haha!!!!!! jag har lite damp jag oxå..
hann inte skriva imorse för de va tajt med tiiiiid x) haha.

pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0