shopping idag igen :)

ja det vart att shoppa idag igen :D
jag och sanna åkte in med mamsen idag satt vi slapp betala bussen :D haha.,
jag köpte; skor, leggings & halsband :)
sanna köpte; skor, strumpbyxer & halsband :) satt nästan samma :P haha
leggingsen visade sig vara ganska fula x) men jag får väl lov å använda dom ändå när ja pungat ut 100 kroner på dom x) haha,, skorna tkr jag om iaf, fast inte dom bekvämaste att gå i men de duger :D haha.
nu har min nagel gått av till hälften igen :o blir väl att klippa av den på nått smidigt sätt för de funkade inte sådär superbra förra gången jag försökte limma ihop nageln med nagelack x)
blir nog nyår hos rebbas nu kanske :D fan va kuuul =)
ska försöka gö en bild på alla grejjer ja köpt nu på dom här två dagarna men de kmr i ett annat inlägg :D nu ska jag prata med bajsa och rebbas om nyår typ lr dampa lite. PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0