slöis idaa

ja de vart inte så mkt av med sakerna jag skulle göra, jag städade rummet och sen tog orken slut x) äh jag kan måla naglarna en annan dag & raka benen oxå för dom e ändå inte såå håriga :D hahahha.. ut och gå fixar jag oxå en annan dag. nu har jag hoppat runt i mina skor ända sen jag köpte dom för att jag ska lära mig gå i dom, men nu lär ja ha kommit åt nått så nu äre värsta bruna strecket på dom x) är nog kanten på andra skon. aja de får väl va så då :(
haha, nu tror jag att jag ska se på harry potter x) typ.. fenixordern lr nått. vet inte vilken det är men jag hittar inte på hemlighetens kammare nånstans och jag vill se den för den e ju bäst typ :/
har iaf kollat på... " how you loses friends .... blablabla nånting" :P haha..
sen hade jag tänkt att jag ska baka lite oxå :D det va länge sen jag gjorde det så jag kan lika gärna göra det. frågan är bara vaaad jag ska baka.. :o hmmm! får kolla igenom kokboken och kolla om jag hittar nått :)
lika bra att börja på en gång! puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SUGEN PÅ BILLIG SHOPPING! Säljer varor från Usa på Tradera. Mer info: http://annakatarinaandersson.blogg.se/

2008-12-28 @ 22:04:27
URL: http://annakatarinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0