snålt med inlägg idag :/

ja tyvärr vart det så, för jag åkte ju till hanna vid 2 så var jag där ända tills 8 typ :P
vi gjorde typ ingenting, eller ja. vi kollade på paradise hotel :) ganska kul för de gick massa repriser hela dan så man gick verkligen in för dedär och kollade ;) haha. sen tog vi en paus och så gjorde hon massa kändistest och vart alldeles faschinerad (stavning?)  över att jag kunde så mkt.. haha :D hon ba " mäh, du är ju egentligen ganska smart ju!" haha schysst lixom ;)

fick min nya mobil idag oxå :) sjukt snygg är den enligt mig själv :) skönt att ha den oxå för den jag hade innan var så seeg och gammal & tråååkig! gick inte ens att ha minneskort i den! :o

och nu kollade jag statistiken, vart sjukt glad, hela 26 st unika :o jag fick lov å gö ett glädjeskutt :D
nu ska jag tydligen göra en "partymusik-musiklista" till nyår åt mamma och dom. så jag får väl göra det då. sen ska jag lägga in sassas bilder från julafton och massa. så nu går det nog åt nån timme till det :/ fan vad jag inte orkar x) haha..


här har ni min älskling :) jag funderar på att döpa den, har ni något förslag? puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0