sry för att jag inte skrivit!

men vart så stressigt, för jag sov över och vaknade när kajsa kom så jag fick bara slänga på mig några kläder fort som attans och sen satt inte vi vid datorn nå :) först dampade vi ett tag och sen tog vi kort och hållde på :P sen kollade vi på "jiddra inte med zohan" .. sen dampa vi lite mer :) och sen kollade vi på halva "wild child". :) sen skulle kajsis till bussen :P
sen gick jag hem och duscha och satte mig vid datorn, sen stack jag till elin och kollade på hennes hund " milton" helt sjukt sööt :) sen vart det att stanna där och spela guitarr hero world tour hela kvälln =)
sen gick jag hem vid halv 1. och nu har jag väl setat vid datorn sen jag kom hem :D haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0