stääädar för fulla muggar :D haha

ja nu har jag slängt upp alla saker som låg på golvet i soffan och sängen och så har jag dammsugit & torkat golvet :D
så nu sitter jag här i sängen och väntar på att golvet ska torka så jag kan ju lika gärna slänga in ett inlägg för jag har ändå inget annat att göra :) lr jo egentligen men jag har ju hela dan på mig :)
fast det har nog torkat nu så jag ska ställa ner alla grejjer på golvet igen och ställa de lite fint satt det inte ser så stökit ut :P och efter det vet jag inte riktigt vad jag ska göra om jag ska raka benen.. hmmm.. jag orkar inte gå ut och gå men det ska jag fan gö satt jag inte är super otränad innan cupen som jag kmr va ändå x) haha,.,
hoppas ni har en roligare dag än mig! (((:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0