tråkigt som sagt

ja jag förutspådde att jag skulle ha tråkigt hela kvällen nu när sanna åkte, och så blev det oxå :/
har iaf läst ut en hel bok nu! haha. tror att de tog en lr två timmar kanske, bra var den iaf :) har typ 3-4 till på lager som ja fick i julklapp som jag kan passa på att läsa då.. haha x) ne nu ska jag nog kolla lite på tv. sen ska jag nog fila ner mina cpiga naglar :P och jag vet fortfarande inte vad som händer imorn.. blir väl att ha tråkigt :/ men på måndag blir det nog att leka med hanna och några iaf så jag får nått att göra :) sen på tisdag är det ju nyårsafton och blir nog shopping med kajsibajsi, sen hem till rebben :)
sen har jag ingen aning resten av veckan, men 3 eller 4 eller nått så är det fotbollscup :) dock inne dåra, och jag gillar inte innefotboll såååå mkt men de går an :) höhö.. måste hitta ett par inneskor som går att ha iaf,. aja det löser sig :D

och jag har kommit på att jag haaaaatar när folk stavar fel! det är ju skitjobbigt x) haha tillexempel att dom flesta skriver "imot" och "igentligen" , haha det stavas ju "Emot" och "Egentligen" x) är dock inte bara dom men dom var de enda ja kunde komma på just för stunden x) haha. jag stör mig ganska mkt på att jag skriver så mkt smilysar oxå, fast jag stör mig mer på när folk inte skriver smilysar alls, då verkar man bara sur.. jag är nästan beroende av alla smilysar helt enkelt :o hur det kan bliii :P hahahahah.. ja jag har lite damp nu men det blir så när jag har haft tråkigt ett tag!

(Y) - på datorn! :D
(N)- på att ha tråkigt!

Kommentarer
Postat av: KAJSAAAN :D

hörru cutiest. nyårsafton är på onsdag ;) haha :D <333

2008-12-28 @ 17:58:23
Postat av: slidis

spela roll de e nästan samma sak XD

2008-12-28 @ 19:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0