*wannabe* xD

haha nu fick jag bara världens lust att blogga! så blir det alltid när jag läser carros blogg. jag vet inte varför :P när jag insåg att hon hade en blogg från första början innan ja skapade denhära, så var det ju carros blogg jag läste när jag kände att jag vill gö en blogg :p haha. fattar inte varför men det känns som att du har sån energi & jag vet inte :D men direkt jag läser den så vill jag oxå blogga :D fast du läser nog inte min blogg så du ser kanske inte dehär men DÅ MÅSTE DU GÖRA DET :)))

sen lär jag nog skärpa till mig om jag ska få nåra läsare. jag måste hitta på något att skriva om för det första, hmm.. jag vet ju aldrig vad ni tycker är kul! aja.. det löser sig.... kanske x) haha! PUSS

nu får det bli en bild på carro för hon är så söt :) dock jävligt gammal bild men ändå :)


Kommentarer
Postat av: CARROOYOUKNOOEW! <3

haha "HEJCARROSOMINTESERNÅGOTUNGEFÄR"

Jag brukar läsa din blogg men eftersom du aldrig lägger in något så kollar jag bara ifall du har lagt in nåt nytt sen jag läste förra gången, och på nåt sätt måste jag ha missat detta inlägg haha xD

förlåt för det! <3 PUSSSS Å KÄMPA PÅ ;) <333

2008-12-17 @ 20:25:54
URL: http://ellerhurcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0