yääye

jaa nu äre ju juldagen och det mesta är stängt skulle jag tro x) imorn är de ju mellandagsrea så det blir nog kuppannnnn med sannis.. :P fast busskorten funkar ju inte men det löser sig väl får jag hoppas..
har iaf lekt med sanna hela dagen, vaknade av att nils & whilhelm skrek i takt x) sjukt jävla dryyygt!
så jag gick upp sen ringde jag sanna så skulle hon komma, så spelade jag nått batman spel på tv'n som fabbe å gabbe fick igår :P ganska tråkgit menmen x) sen spelade jag och sannis ali baba med fabian och sen gick vi hem till mamma.. ganska tråkigt för hon sover, men kanske hittar på nått när hon vaknar , när det nu händer :P haha!

nu orkar jag inte skriva mer för jag ska nog fixa me sannas blogg lr nått. höhö. pusshejsssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0