BLÄ!

vet ni en sak som skulle va jävligt skönt ? att bara stänga in sig på sitt rum och typ tända ljus och sånt, det kände jag för nu :) känner att jag verkligen måste lugna ner mig lite, blir lite stressigt med skolan & allt när lovet är slut.. blää, jag är verkligen supertrött på skolan nu när det är massa tjat om betygen hela tiden,, jag blir gaaaaaaalen x)
och nu kände jag att jag har lite ont i halsen oxå :s, heeeeelveteeeeeee om jag ska bli sjuk nu! det tänker jag verkligen inte bli, nu blir de C-vitamin på stört här :)
och sen dedär med håret, jag har nog bestämt mig, eller ja inte riktigt, men tror att jag ska klippa kanske en halv dec lr nått, och sen typ klippa upp det :)
sen ska jag ha mycket fler inpackningar & sen kanske dricka såntdär hår tillskott lr vad det är för någe :P aja det visar siiiig :p haha.. nej nu ska jag nog kolla på film! blir nog ljus oxxå för det lät så mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0