dålig daag!

japp, kunde inte sova inatt så jag somnade runt 2 kanske, sen upp vid 8. -.-
sen efter det så har jag vart skitsur i skolan & typ skällt ut allt och alla, förlåt (a) fast lite humörsvängningar för ibland har jag vart jätteglad oxå :) sen typ drog johan mig i håret så jag tappade asmkt :oo så jag har gått och funderat på om jag måste färga håret brunt och om jag måste klippa det, jag vill ingenting av det. så jag är lite deppig över det.. :/
fast jag tror jag skiter i och färga det brunt iaf, precis nu när jag bestämt mig att jag ska fortsätta va blondie lixom :p men det blir nog att åka till frissan å klippa :( saken är att dom kommer ta så jävla mkt eftersom det är så slitet och det går ju av i mitten, det är läskigt. fast jag undrar om man kan säga till dom att bara ta lite , och sen visa hur mkt dom får ta som högst? :P får hoppas iaf för jag vill inte klippa av mitt älskade långa hååååååååår :'( haha jaa lite fjortit men jag vill ju ha långt hår!!!!!!!
å inte kommer jag på nått jag vill ha i julklapp heller :( det jag kommit på är ; dator, mobil , pengar, hårspray/hårpulver, påslakan, skor, & en städerska x) haha!

ett + med dagen är iaf att vi har fått våran dator nu :) sitter dock på den gamla för mamma installerar nått på den nya, men guu va kuul. haha (;
här får ni en bild på mig när jag pussar tv'n & idol-robin! han är snygg och jag har inte lagt in bilder på ett tag satt =P

förlåt för lite miffo-utseende från min sida men jag var lite trött där :p haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0