ja här e man sjuk :/

ja somsagt så är jag sjuk dåra,, ont i halsen har jag, ont i magen, ont i huvet, är helt slut i hela kroppen o.s.v..  :(
har bara legat i soffan hela dan, samma igår. lr igår var jag på kupolen & sen in till sjukhuset eftersom jag har fått småsyskon :) men annars låg ja i soffan från typ 18 till 02 (a) och idag vakna jag kanske halv 11 och har typ legat här sen dess :P lite halv slappt men man ska ju inte röra sig för mkt för då blir man väl bara mer sjuk :P
blir väl att kolla på film sen oxå. fast nu kollar jag på repris av desperat housewifes (Y) ..
nu orkar jag tyvärr inte skriva mer för mina händer e oxå lite halvdöda :P haha..

drag var skittråkigt i fredags måste jag tillägga iaf.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0