skolaskolaaa ;)

japp somsagt, skooooola :p fan va jag inte orkar -.-
håltimme nu iaf, eller jaaaa. vi har nog björn fast alla andra har stuckit så då sitter vi kvar i datasalen jag & fanny x)
shalallalala nu vet jag inte vad jag ska skriva :p ska väl kolla alla jävla härmiskompisar som oxå skaffat blogg :@@@@ haha nejdå (; är lite glad nu iaf för jag har ätit choklad (aaa)
haha som maria skrev, "choklad gör mig glaad" ;) det gör mig glad oxå! :D och nu har maria hittat min choklad hemma hos henne så hon tar antagligen med den imorn satt jag kan vara glad imorn oxå (a) haha ;)
imorn blir det konfa läger oxå :ooo och jag åker direkt efter skolan så jag tror inte jag hinner blogga någe då :oo kommer dock hem på fredagen igen men ändå :P
är ju fotbollsträning idag,, fast jag känner egentligen inte för att träna för jag har ont i halsen :pp
haha, ähh vi får se hur de blir med det (:
nu orkar jag inte skriva mer ,, PUSS :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0