superduuuuuper bra helg! :)

japp , rubriken har helt rätt :D
vart ju somsagt halloweenparty hos maria i fredags, så jag åkte till maria tidigare å pyntade å bytte om å sånt :P sen vid 6 kom kajsa & rebben , sen kom emelieeee :) och vid typ 10 kom sebbe :P
vi gjorde massa saker, tillexempel tog typ 1000000 kort x) kmr kanske upp några sen :) och sen kollade vi på idol ( jag vart kär ) och kollade på nån film som jag vart asrädd te sen x) haha! ah och sen drack vi te oxå :D
sen åkte jag väl hem typ runt halv 1 , 1 nån gång :) nu orkar jag inte skriva om det nå mer för jag måste nog äta kvällsmat snart,, är ju trots allt skola imorn :((((((

och på lördagen, vart det att åka till sågmyyyraa ;),, där jag vart med hanna & mikaela, och sen kom även saga :D
det var kuuuul! vi dampade som fan med ballonger och kondomer och mat och en massa, haha sjukt kul :D sen ringde vi ett fyllo och fick höra spyor ;) myyyyys!
sen kollade vi på aquamarine, the grudge & holiday in the sun ( inte alla på en gång men ändå :P )
sen gick vi och la oss runt typ.. 5 kanske. så jag är lite trött nu (a) haha.

sen idag /söndag så åkte jag och hanna hem vid 3. sen åt jag lite och städade och sånt och sen så gick jag till kyrkan för minnesgudstjänst ( konfirmation nivet ) sen gick jag hem med carro sen :) lite mörkt men de gick för sig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0