tröttis :pp

ja skola idag igen då :P inte lika farligt som igår med humörsvängningarna ;) hållde mig rätt glad :P haha,, ska in te stan oxå sen och dansaaa (: det ska bli kul för var tre veckor sen sist nu :P var ju lov förra veckan åsså låtprojektet veckan innan sen var jag bara in och kollade veckan innan det för då hade jag ju sytt :P
slutade 3 idag och maria hade damp och ville ha socker ;) så vi gick ner till tempo med ante och så köpte vi choklad :D

och nu är jag arg, och riktigt jävla besviken. hur fan kan du? visst du har sjunkit lågt, men dehär trodde jag faktiskt inte om dig..

Kommentarer
Postat av: Maaaariiiiiiia

Hahah jag har damp fortfarande xD

2008-11-04 @ 22:08:52
URL: http://lillasystersignell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0