åhnej, och åhJAA :)

jag fick höra nyss att det snöar i bjurs. jag hatar snö.. kan vara p.g.a vad som hände förra året =P jag och emelie vart attackerade med snöbollar och snömulningar varje dag. inte kul.. och nu i år känner jag inget behov av att åka i backen, jag har helt enkelt tröttnat nu. så jag vet inte vitsen med snö ? visst, det var mysigt för några år sen, för då var det riktig vinter, med MYCKE snö, ska det va snö ska det vara mycke snö oxå. nu är det ju bara plask, så det som blir är att man blir blöt och får ta masssa kläder på sig och det är DRYGT..
fast iår ska jag faktiskt försöka skaffa mig lite julstämning, saken är att jag längtar faktiskt tills man får plocka fram julgrejjer och sånt. det är förjävligt mysigt :) så jag satsar på det i år :)

nu till "åhJAA". låter konstigt men aja. vi har köpt en ny dator :D visserligen en liten bärbar men och!? jag är överlycklig :). den kommer kanske imorn, eller i övermorn. jag vet inte :P men iaf så kommer den och jag är glad, och förhoppningsvis är den bättre än den bärbara vi har nu :) och sen hoppas jag att det går att få igång den stationära oxå, för jag börja sakna alla mina bilder :(

aja, nu ska jag nog bada fötterna, ( orkar inte bada hela kroppen för det slutar bara med att jag får ont i magen ;) ) och sen blir det dendära hårinpackningen och ansiktsmasken ändå :) och det viktigaste i hela världen, musik ;)

puss på't :)<3

slänger in denhär bilen som får en framtid på min mapp på bilden i skolan ;) hihi! kmr kanske fler bilder sen, för maria skickar för fullt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0