gomorron gomorron :)

var trots allt ingen god morgon för mig =P vaknade först vid typ 8 av att jag fick sms, och mobilen vibrerar som fan x)
sen så somnade jag om och vaknade igen och somnade om och vaknade igen och så hållde det på ända tills typ halv 12 när jag gick upp (a)
idag har jag inga planer alls, om jag inte hittar på nån att leka ( jaa man säger leka ;) ) med så blir det nog hårinpackning å ansiktsmask, det skulle vara supermys ju. men får se hur det blir med det (;

kan ju passa på att fråga om det är nån som skulle vilja köpa en ny mobil åt mig? :D
min som jag hade förut har jag "tappat i backen" så antennen har gått sönder, -.- så nu har jag min gamla "sagem" . och den är helt värdelös =P

slänger in en bild på den så kanske ni får lite medkänsla och köper en ny åt mig ;)



(N)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0