hoppas det blir superkul ikväll :D

ska ju till maria på halloweenparty ikväll :) lr jag åker dit snart och är där typ å fixar mig å sånt, så det blir nog inte så mkt bloggning idag, kanske när jag kommer hem :P lr om jag slänger in nått när jag är hos maria :) det visar sig..
nu borstar jag tänderna om nån kände för att veta oxå ;) haha. ja nivet .. dålig fantasi som vanligt. haha,, och idag ska mamma till gävle å byta sin mobil till en såndär med 8.1 megapixlar, haha vadå avensjuk ? jag är inte ett dugg avensjuk ;)
men nu ska jag nog spotta ut tandkrämen ., haha.. kmr en "dagens outfit" för första gången på den här bloggen oxå ;)


det blir nog lite kallt , haha fast jag orkar inte byta om nu, och jag försöker fortfarande förtränga att det faktiskt är vinter nu :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0