mums med mat :D haha

carro kom ju hit somsagt, :) vi gjorde inte så speciellt mkt, vi skrev upp våra livsregler, fixade hennes blogg & spelade guitarr hero typ :P
sen åkte jag in till stan med mamma carina & sassa så gick vi där ett tag, så hade nån spytt på golvet x) och sen när vi fortsatte gå så hade nån spytt där å. usch x) vart typ en svart stor tröja för mej på gina för 30 kroner x) haha :P
sen gick vi till harrys och åt, först typ tacochips och vitlöksbröd , sen åt vi toast harrys eller nått XD och  sen åt vi äppelpaj, det var mumma alltihop fast man vart proppmätt så man knappt kunde gå sen :P haha.. så kan de gå, men det var iaf mys :)
sen åkte vi hem, och nu ska jag nog fixa min halloweendräkt och de sen har jag ingen aning om vad jag ska göra :o
blir väl typ att kolla på film kanske, eller sitta här.. haha :) klockan är ju bara åtta . nått vill jag hitta på, men alla brukar va så tråkiga vid denhär tiden så det blir väl att sitta här ensam :( haha

Kommentarer
Postat av: Mikaelaaaa

men ida!

hallo, kolla vad jag skriver din pappskalle..

jag skrev ju om idag!

PÅ LÖRDAG SKA DET BLI KUL SOM ATTANS MED ER! :DDD

<33333

2008-10-30 @ 22:26:31
URL: http://mgranados.blogg.se/
Postat av: Mikaelaaaa

jaha, hahaha :)

nu såg jag vad jag hade skrivit..

men JOOH! men det kändes'DÅ' att det vart inget som planerat!

MEN VI SKA HA KUL SOM ATTANS PÅ LÖÖÖÖRDAG!<33333

2008-10-30 @ 22:28:16
URL: http://mgranados.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0