nätterna är tråkiga nuförtiden :P

nu sitter jag här igen som vanligt =P har kollat på bring it on again ( stavning? ). det var länge sen sist satt den va rätt intressant å kolla på x) haha.. och imorn tror jag jag går upp runt 12 tiden. haha ja eftersom man inte har nått att skriva om får man ju ta till drastiska åtgärder ;) HAHA!!! sen åker jag in till maria runt 2 :D, fast innan de så måste jag fixa mig och packa och massa skit, ähh jag hinner nog ;)
ursäkta min dåliga fantasi men klockan är ändå halv 3 :P haha. jag kan ju berätta att jag är lite deppig över att snön har kommit oxå :( jag tkr de är skitdryyyyygt XD får väl hoppas de blir en vit jul iår iaf :) har för mig att det var rätt grönt förra året :P?
kmr iaf verkligen inte vara så kul att komma till skolan på måndag efter ett superskönt lov och bli snöbollsattackerad!
nu kmr nåra bilder  som ja tog nyss eftersom jag har sån jävla brist på nått att göra x) för jag kan inte städa å ja jag vet inte :P ingenting kan ja gö :( gå ut å leka i snön kanske? xD

aja, här kmr dom iaf :D och klaga inte tack, för jag hade somsagt TRÅKIGT ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0