osäker .. ;) haha!

jadu bloggen ,, här sitter jag, jag trodde jag var trött, men jag är nog inte så trött ändå, mer uttråkad, kanske lite hungrig, eller jag vet inte, kanske inte är så hungrig ändå, hmm.. om man är uttråkad , känner man sig trött då ? :P jag gör det x)
haha.. jag är nog rätt slut oxå, har hjälpt både hanna & mikaela med deras blogg designer,, om de stavas så? :p
imorgon blir det att leka med carro på dagen, vi ska reda upp våra liv, för vi har ju massa regler fast jag tror inte vi följer dom? jag gör det inte iaf x) haha! så det måste ta ett stopp, nu jävlar ska jag följa regler här :D haha..
sen ska jag till harrys å äta med mamma carina å sassa =)

aja, nu ska jag nog gå å ta en till mandarin, för fyfan va gott de e ;)
och herregud, jag ser att folk läser, men ingen kommenterar :( det gör mig ledsen, kommentera å gör mig glaaad ;)


Kommentarer
Postat av: Mikaela!

Haha, ni är ju snäller här, eftersom du är snäller mot mig!

din blogg ääääger Ida! ^^

haha<3

2008-10-29 @ 23:35:54
URL: http://mgranados.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0