SÖMNBRIST! x)

haha , inatt somnade jag kanske halv 5. -.- det värsta var att jag vakna typ 8 sen :P haha,, fast som tur va så somnade jag om och vakna av väckarklockan vid 11. men iaf! hade jag inte somnat om hade jag ju typ dött av sömnbrist :P haha inte riktigt men iaf ;)

nu tänkte jag blogga lite här innan carro kmr, fast jag har ingen aning om vad jag ska skriva? :P
berättade ju igår vad jag skulle göra idag satt, haha (;

jag kan iaf skriva att dassboken, är en väldigt bra bok. jag läste den hela kvällen igår, dock inte på toan, haha :P och det blev den som var anledningen till min sena sömn. :P
men den är lixom intressant & rolig så man aldrig vill sluta läsa, jag älskar dassboken, it make my life better! :) haha nej jag skojja ;)
lite dålig morronhumor skulle man kunna kalla det :P haha..
och nu får vi hoppas på att helgen blir bäst :))

slänger in en bild på mig och snyggmaria eftersom vi är partypinglan & partypufflan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0