tråkigtliv.se

ja som ni kanske fattar efter rubriken, jag har tråkigt.
så då tänkte jag att då kan jag ju blogga :)

sa ju förut att jag skulle skriva om mig själv lite. vad skriver man då ?
att skriva " hej jag heter ida, jag är 14 år" känns lite tråkigt ;)
jag kan ju lägga till t.ex att jag går i åttan på bjursåsskolan och jag är inte så vidare förtjust i skolan men jag försöker så gott det går :) på fritiden annars tycker jag om att vara med kompisar. händer oxå ofta att jag hamnar framför datorn (a)
sen spelar jag fotboll i BIK f15 :) och dansar streetfunk på dansa i falun :D
att skriva upp alla sina vänner känns taskigt ( jag är en sån person som alltid glömmer nån =P ) , sen fattar jag inte vinken med det heller.. mina vänner vet väl vilka dom är hoppas jag (:

sen oxå, har jag ett förflutet på bloggen www.datelovestinker.blogg.se" haha ;) har oxå kvar mitt bloggproblem, jag vet inte vad jag ska skriva om eller hur jag ska skriva så att folk vill läsa =P
jag får försöka klura på det ;)

en chans att få veta lite mer om mig är kanske att kolla min bdb, " www.JAGPALLARINT.bilddagboken.se" :)
kan ju oxå lägga till att jag har väldigt dålig humor :p, fast jag tkr att den är rolig själv satt det duger för mig :)
behövs nått mer vetas så går det självklart bra att fråga ;) haha!
 
här kommer en bild från när jag hade tråkigt förra veckan oxå , så kan det gå (;
varsågoda ;))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0