wiiho :) ny blogg!

idag vart det att leka med hanna :)
på bussen in till henne så mötte jag johanna sofie kajsa & rebben (;
så det vart att samtala med dom :)
sen väl hos hanna vart det att sitta vid datorn lite, snacka massa skiiiit, och ta kort och ut och gå med wilma, hannas hund :))

sen vid 5 skulle jag på kalas hos jimmy, det vart att äta tårta och sen kolla på youtube filmer och massa skratt ;)
sen åkte vi hem och jag satte mig vid datorn som den datanörd jag är (a)
haha.. då kom jag på att jag vill börja blogga igen! :D
så jag trixa lite med dedär och sen gjorde jag en ny för den andra har lite halvchaskigt namn (;
och så hjälpte sassa mig med designen, och det är vi glada för, så tack :D
nu ska jag läsa på hur man gör så jag kan försöka hjälpa hanna med sin sen ;)

nu kmr en bild på min och sötwilma :D




sen får jag slänga in ett inlägg ikväll eller imorron om vem jag är och så, :) kan ju va bra och veta det oxå ;) haha!


Kommentarer
Postat av: CARROOFIFAN! <3

hjälpa mej åxå ? (a) <33

2008-10-29 @ 00:13:46
URL: http://ellerhurcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0