ajaj

ja mamma trodde att jag sträckt ledbandet. wiehooee! hmmmm, har vart på badkalas i bjurs nu för marcus fyller 8 år :)
kunde väl dock inte bada så mkt p.g.a foten dåra men de gick ganska bra. åsså fick vi låna lollos kryckor typ så det blir att ha dom i skolan imorn ifall jag har lika ont då.. :/  fast jag hoppas verkligen att de går över eftersom jag ska börja dansa nu oxå. faaaan att vi inte kunde gå ruuunt saannnaaa! XD
och sen så börjar ju den förbannade skolan imorn oxå. fyfaaaaaaaaaan som om jag orkar nu när jag har ont i foten haaha :P
och jag hade faktiskt tänkt att lägga upp bilder nu fast grejjen man lägger in dom me är tre meter ifrån mig satt då måste jag ställa mig upp och det orkar jag inte. fast jag ska göra de om typ 5 minuter så jag publicerar dehär inlägget och lägger ut bilder i nästa :) vet dock inte va de är för bilder jag har att lägga ut men de visar sig ;) haha!


Kommentarer
Postat av: sääna

hahahaha, förlåååååt! (a)

2009-01-08 @ 07:00:53
URL: http://typpalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0