amagaad! auuuu

sanna tjinglade sig hit idaag, så vi tog väl bussen till stan halv 1 lr nåt. så gick vi runt å fönstershoppa lr hur man säger x) fanns typ inget på stan, lr vi kollade väl inte på nått speciellt men ändåååh :)
fick iaf aasont av mina skor så jag kunde inte gå tillslut typ hahha x) så träffade vi väl maria & sebbe å prata me dom ett tag =) sen tog vi bussen hem halv 3. sen va de tydligen en 260 så vi fick gå ner från stora vägen AJAJ i mina fossingar haha (;
sen sprang vi över granngården, en väldigt dålig idé .. haha så ska vi ner för en liten mur så ska ja hoppa ner åsså hamna jag fel me foten satt jag ramla , så skriker jag;" SANNA VÄNTAA! - jag tror att jag vricka foten.. XD. jag kan inte röra den ,. :o du måste nog ta av mig skon så jag kan gå in,..
Sanna; den här?
jag; NEEEJ den andraaaa XD
fast jag kom in till slut iaf och jag tror jag brytit foten haha XD ajajajajjajajaj!


JÄÄÄVLA SKOOOOR XD


Kommentarer
Postat av: sassa thörnell

jag vet inte i vilken grupp:)

2009-01-07 @ 16:52:54
URL: http://hooot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0