bloggpaus .. lr?

nääe jag har inte haft en blogg paus, bara ingen tid till att sitta vid datorn :)
när jag kom till pappa i fredags så orkade jag inte, sen på lördan vart det upp tidigt och sen åka till fotbollscup i borlänge!
samma idag och sen åkte jag hem och duschade och nu sitter jag ju här & skriver :)
cupen har faktiskt varit kul, matcherna däremot gick dåligt, förlorade med; 2-0 & 4-0 & 2-0 igen? kanske .. kommer inte ihåg (A) sen en 2-2 (:
på lördan vart de kupolen med carro mellan matcherna, då köpte jag ett par skor, (:D:D) och en tröja :) kommer nog bild sen! :)
och på söndan var vi å åt emellan matcherna haha  (; men nu kommer jag faktiskt inte på nått mer å skriva :o inget kul iaf, skolan börjar väl på torsdag? för oss iaf tror jag :P då blire pluggplugg så jag får HÖÖÖGA betyyyg :D haha.. fyfan jag har ingen ork till det men vad gör man? man lär ju faktiskt tänka på sin framtid :)
har städat lite halvt på mitt rum oxå, lr ja tagit ur kläderna ur soffan men de e ju typ de som behövs att göras när man ska städa i mitt rum (; haha.. nu lär jag nog äta lite för jag har inte ätit sen typ 4 lr nått.
puss å heeej <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0