cepe.

ja idag har jag vart ganska depp hela dan i skolan, varför vill jag inte säga här..
men vart lite gladare mot slutet tack vare maria :)
sen åkte jag hem, och vid 4 kom maria hem till mig så åt vi och sen fixa vi iordning oss te coz. sen väl vid coz så sööööööög de! helt sjukt tråkigt så vi satt mest och glodde emot slutet. isch!!
sen tog de aplång tid innan emil fick sin jacka så vi fick vänta.. så ungefär 1 var jag hemma, och då var jag trött som fan x) men så kom tusse & martin hit så jag dampa me dom i epan i typ två timmar x) så jag kom väl in nyss och nu funderar jag faktiskt på att sova för mina ögonlock sover. hahah.. fast antagligen sitter jag väl här ett tag till och sen så ska jag väl kanske kolla vare är på teve och sånt så de lär väl ta minst en timme innan ja e i säng ändå. om ja inte sover i soffan förstårs (: de lät faktiskt frestande, haha

aja de visar sig var & när jag sover :D godnatt & puss på er allihopppaaa :)<3

Kommentarer
Postat av: jezzo

Cutee blogg

2009-01-24 @ 12:35:40
URL: http://jezzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0