goddag goddaaaag :)

nu är jag hemma från rebecca , var massamassa kul igår.. :)
kom dit till sex, så gjorde vi tacos och sen åt vi tacosen =) haha. sen åt vi kladdkaka som rebbis hade gjort.. och sen gick vi upp och spelade guitarr hero world tour, och körde singstar. kulkul :) sen gick vi ut ett tag och träffade martin & tusse..
och sen gick vi in igen och körde snurra flaskan tror jag :) då fick man veta en massa saker ;) haha..
sen var jag emelie & kajsa ute nån gång under kvällen  & träffade emil elinor & zäta :) sedan gick vi tbx till rebecca,. och jag har för mig att det var då vi körde snurra flaskan, sen 5 i 12 sprang vi i panik ut med cider och sen vid 12 slaget så skålade vi & pussades! :) så tuuuutade vi som fan med våra älskade tutor :D
sen gick vi in igen fast kmr inte ihåg vad vi gjorde. senare kollade vi på sex and the city filmen och somnade vid 5 typ.. fast då hade emelie fanny & fia redan sovit under filmen dåra :P haha

sen vaknade dom vid typ 10 kanske (-.-) så de vart väl att ja vaknade oxå dåra. sjukt jävla trött var jag. haha.. sen gick vi väl ner och åt frukost :) sen hade emelie och fanny åkt hem och då ville kajsa fia och rebben sjunga singstar så de gjorde dom, jag kolla bara på eftersom de va morron och då har man ju ingen röst :P haha..
sen runt halv 2, 2 åkte jag hem typ.
och nu sitter jag väl här och nördar undrar om jag ska sova lite :) höhö
hoppas ni hade lika rolig nyårsafton som jag! ((((: bilder kmr sen när jag lagt in dom i datorn och fått från andra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0