goddagenss (;

ja idag vare inte många som läst hlr :o fast inte så konstigt kanske eftersom alla vart i skolan dåra.. mahhah..
ja idag har iaf vart nån jämställdighetsdag i skolan, först fick vi göra tonåringar, det gick lite överstyr å vart sjukt onormalt från min och emelies sida x) kan lägga in bild på dom om jag får chans att ta kort nångång, för idag hade jag inte mobilen mee :p aja,. kul somfan vare iaf :D
sen hade vi självförsvar/brottning . oxå ganska flummit från min och emelies sida men så äre ju bara, går ju inte och ändra på nästan ;D
sen kollade vi på hip hip hora, antar att dom flesta sett den filmen så jag behöver nog inte skriva nåmer
sen fick vi lyssna på en funktionshandikappad kille, ganska lärorikt egentligen (=
sen hip hip hora igen..
sen göra klart tonåringarna.. säger väl som förra gången (;

sen  var dan slut dåraaahh. och när jag kom hem så hade kläderna från halens kommit men inte mina från HM :'( det gjorde mig leeedseeeen! och nu har mamma köpt hårfärg så de blir väl att färga håret idag/imorn hoppas ja :D
och ikväll blire ju dans såklartttt :D:D

 igår vart de dock inte att lägga mig tidigt , haha.. kollade på film med mamma istället. "nights in rodante" typ. slutade med att jag och mamma satt och grina i en kvart typ. haha,., men det vart så jävla sorligt så de vart typ som om de hänt en själv juu. för det var en kvinna och hon var typ skild och hennes barn typ hatade henne , & sen vart hon förälskad i en man när dom träffades typ. sen åkte han iväg och skulle träffa sin son som han inte träffat på nåra år typ. och dom skickade fina brev och massa och sen kvällen som han skulle komma till henne så hade han dööööttt :'( buuuhuhuhuh. fast egentligen skulle ni inte läst dehär. utan kolla på filmen istället. sjukt braa


Kommentarer
Postat av: Anonym

En ny gratissida. Det är ju ganska svårt att samla poäng i de gamla, eftersom i princip alla redan är medlemar där. Men inte på freestreet, här blev jag den 117:e medlemen(!?). Man växlar in poängen mot presentkort på tex Nelly och Calirots(enda sajten där du kan få presentkort på Caliroots.)



Registrera dig på FreeStreet och få 25 startpoäng av mig.



http://www.freestreet.se/?r=117

2009-01-28 @ 07:18:51
Postat av: attis

Tack för det, det värmde. Din blogg är ju fin oxå .

Kram

attis

2009-01-28 @ 14:48:18
URL: http://attisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0