gomoorrrron (;

mja somsagt, det vart ju ingen bloggning igår så jag får väl skriva idag (:
har dock bilder jag skulle kunna lägga in oxå men det orkar jag inte (a)

var ju somsagt me frida igår iaf, vi bestämde oss för att baaka :) vart nå kaka av nå slag typ :P kan lägga in bild seen (:
fast vi hade dock inte kakao först satt vi traskade ner till tempo och köpte det höhö, ja det kan ju va bra me lite motion lr hur de stavas :D haha..
sen vart de massa krångel med dedär satt vi trodde vi hade för lite deg så ja satte igång å göra mer men då behövde vi tydligen inte den men vi använde den ändå x) så jag tror de vart lite tjockt i plåten, aja, sen vart dom alles för mjuka så dom bara ramlade sönder . så då ställde vi in dom i ugnen igen & sen ställde vi ut dom och då vart dom lite hårdare satt man kunde ääta dom iaf x)
så då satte vi oss och kolla på film ; the break up. fick de bli först :) sen kolla vi på ; the disaster movie. (helt klart världens bästa film haha :)) sen fick de bli ; forgetting sarah marshall.. och då kom martin å tusse å gjorde oss sällskap dårah,
så fick man ju veta hur omtyckt man e av vissa, (buhu ;))
sen åkte väl frida hem vid 11 typ & tusse å martin vid 2 kanske. så då gick jag väl å la mig. :P

men jag måste bara säga , hur moget är det att hata nån man pratat med typ 1 gång ? det är ju så patetiskt så det bara skriker om det! lixom vafan har jag gjort er? inte ett piss kan jag lova. och hur kan man kalla nån fjortis när man inte vet hur den är? och sliskigt äckel? väldigt moget.. de enda jag kan relatera det till är avensjuka. men varför?
inte för att jag bryr mig om ni hatar mig eller inte, men jag bara undrar varför, för jag har då aldrig gjort nån av er nånting satt.. så ni kan väl sluta snacka skit om saker ni inte vet nånting om och hata mig i tystnad isället ;)?

Kommentarer
Postat av: sassa thörnell

jag funderar på att börja igen :D <3

2009-01-07 @ 13:32:18
URL: http://hooot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0