gomorron! :D

inte för att jag vaknade nu men ändå (: gick upp vid 10 faktiskt. då duschade jag och sen har jag väl klätt på mig och ätit och sånt. nu ska jag väl fixa håret & sminka mig för bussen kmr väl om en timme tror jag? ska ju till kuppaaaan :D shoppppiiiing <3 mahahah!
kmr dock inte på nått att skriva haha! efter kuppan blir de att åka hem ett tag & sen ska jag till maria och sova där tror jag? :D fetans kul!
och sen längtar jag till sommarn :o sådär jättemkt! bara för att jag vill använda mina skooor ;D haha!
men nu orkar jag inte skriva nåmer, för nu ska jag platta håret, eller om jag har uppsatt.. hmmm ;) haha sen ska jag nog skriva en lista på vad jag ska shoppa, så det inte blir för mkt lixom, det är ju ganska lätt hänt x) haha!

puss på alla & hoppas alla får en superbra fredag! (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0