gomorron gomorron :)

vaknade av att det pep somfan i nån mobil som fick massa sms. det var min. (-.-)
jag hade fått tbx mitt gamla nr så mamma hade tagit mobilen och bytt simkort och då hade de ramlat in apmånga sms. sjukt dryyygt..
nu sitter jag och kollar på nån britney spears dokumentär typ. så man får se lite hur hon egentligen lever, alltså fyfan va jobbigt med en miljon pers runt sig jämt , massa paparazzi's och sånt jämt ju.. då är man inte så avundsjuk på kändislivet ändå. haha. fast hon verkar ha det värre än andra kändisar, men hon verkar så stark även fast det är så, för hon är glad, och så djup och ja jag vet inte. jag har alltid gillat britney spears så jag kan bara inte sluta .. haha (:
men det är ju synd om stackarn, hela hennes liv vart ju cp och hon tappade kontrollen.

men hon är ju så jävla vacker ändå :o


Kommentarer
Postat av: Moa

love britney always will

2009-01-02 @ 15:20:19
URL: http://mouya.blogg.se/
Postat av: stefanweei.blogg.se

Besök gärna min blogg :) Var med och tyck till om leopardmönster med! :P

2009-01-02 @ 15:23:56
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0