gomorron :)

ja jag vaknade först vid ungefär.... 10 , tänkte vafan ska jag gö uppe nu? - ingen aning fick bli mitt svar,  så jag somnade om och vaknade igen ungefär 12 (:  och somvanligt vet jag inte vad jag ska gö idag :P haha! så nu tror jag nog att jag ska ta lite frukost och sen ut och gå, jag har ju ändå inget annat för mig satt, :P
sen hade jag tänkt att lägga ut bilder sen från cupen, fast jag gör nog det när patricia skickat sina bilder för hon tog med kamera och jag tog med mobilen satt hennes är nog bättre än mina :P haha.. sen har inte jag tagit på fotbollen utan mest på folk men de är ju roligare att ta på folk, ellerhur? ;)



laget dåååra, Tyckaa ooom  :)<3 (jag i blått)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0