hahahaha =)

fan jag vet inte vrf jag sitter här egentligen, får bara ont i ryggen av de :( borde egentligen jobba matte lr äta lr nått. x)
aja , vart tvingad att skriva så jag får väl skriva lite då :) har iaf vart i skolan idag då , emelie är ju sjuk så jag är mest med mariaaa min partiiipufflaa! :) skolan vill man ju dock inte skriva om för de blir man bara uttråkad av (;
var hos morfar efter skolan iaf för han fyller åååår :) damp ganska mkt, haha ja jag har en ganska dampig släkt but i like it :D sen har jag väl nördat, :)) sen kom tusse hit så ja umgicks väl me han ett tag ;p
sen har jag bara setat och nördat, och nu ska jag väl sova tror jag.
får ju inte glömma att säga att min mobil har cepat sig totalt dåra, C-knappen funkar inte, å inte siffra 8 å så. sjukt dryyyyyygt!!!!!!!!!!!!! hoppas de funkar imorn!!!!!!! :D
kan tyvärr inte skriva mer för jag måste sitta helt rakt i ryggen satt jag inte ska få ondare i ryggen för jag har ont i huvet konstant nu och jag pallar inteeee!



bara för att jag och robin är snitsnygga råååhh :D

Kommentarer
Postat av: sassa thörnell

vem är tusse ?

2009-01-23 @ 09:20:56
URL: http://hooot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0