här behövs en förändring..

jag satt och läste en tidning, så fick jag på hjärnan massa saker. och jag kom på att jag känner mig fortfarande inte riktigt lycklig,, jag tänkte att en förändring kanske kan ändra det? jag har tänkt på det massa gånger förut, men nu känns det som att om de funkar kanske jag kan få bli riktigt glad igen!
jag tänkte att man måste ju börja med insidan, så det får bli självförtroendet till att börja med. sen måste jag få ut alla känslor så jag tror att jag ska skriva ner hur jag känner på ett papper och så, sen måste jag känna efter hur jag verkligen känner.
sen kan man börja med utsidan, tillexempel så har jag alltid velat haft en egen stil men aldrig riktigt vågat eller fått till det. man vill lixom inte sticka ut. men jag tänkte, om jag fixar ordning dehär så kanske jag kan göra det ändå?!
blir väl att kolla igenom massvis av modebloggar o.s.v.. kan faktiskt bli riktigt kul ju!
kanske till å me jag får till en modeblogg tillslut :) fast frågan är väl vart man hittar kläder i lilla falun.. kunde dom inte haft fler butiker här & på kupolen? tillexempel bikbok brukar ju ha snygga kläder men finns ingen sån affär i närheten, men finns ju internet oxå. har nån en bra sida med snygga kläder som ni kan tipsa om ? :)
och en sak jag bara måste ha, det är svarta pumps, helt sjukt snyggt och jag har nästan alltid velat haft sånna! klackskor är typ det snyggaste som finns tycker jag, men även där har fegheten kommit emellan och jag inte vetat om jag kan gå i dom och sånt. men övning ger färdighet brudar :))
sen hade jag tänkt att göra en ny header oxå, har haft min så länge nu. är väl inte så bra på sånt men äh de får väl säkert duga :)

nån som vill hänka på förändringen btw? ;pp

Kommentarer
Postat av: CARROOYOUKNOOEW! <3

hänne bleve riktit snyggt du ;)

btw, lilla caroline kan åxå hjälpa till så du får det som du vill you knooooew ;D <3

2009-01-02 @ 01:55:57
URL: http://ellerhurcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0