hellllluuue (:

ja idag har jag vart i skolan ,, ( och nu när ni sagt att jag ska ha kvar bloggen så får ni läsa oxå (; ) har vart heldampig hela dagen med emelie och typ.... ja skrattat och skrattat och skrattat. som vanligt egentligen men idag var det faktiskt extra mkt :s tror jag iaf (a) sen ska vi ju försöka leta prao-plats så vi har mejlat polisen nu fast får nog antagligen inte praoa där så då hoppas ja på att de blir sjukhuset eftersom jag har bestämt mig för att bli läkare :D eller jag ska försöka iaf, måste väl dock sköta skolan då och jag försöker somfan men det går bara inte , jag vet inte varför ,. :o är de nån som har nå tips om hur man kan göra för att det ska bli lättare att sköta skolan? såfall är jag sjukt tacksam för jag verkar ju inte klara de själv,, haha :) varför jag vill bli läkare kan jag oxå skriva hit nu, för jag har ändå inget annat för mig, och de är såhär att jag vill bli rik! har alltid velat ( vem vill inte lixom?) och förut ville jag bli känd men jag vet inte om det blir så bra för jag vill inte bli nån knarkare lixom.. (a) och läkare får man väl rimligt bra lön iaf och om jag inte hittar på nått annat som duger fint så får de nog bli så, eller ja.. som sagt jag ska försöka ;) för jag lär väl gå natur om jag ska bli läkare och ja de säger nog sig självt då vrf jag måste sköta skolan haha :P men tyvärr så är jag inte direkt nått fan av skolan utan skrattar mest med emelie hela skoldagarna, hmmm , får väl bli ändring på de x)
men fatta va pengar om man typ åker till USA och lär sig något som ingen kan i sverige så ba OOOOOOOOH money money money, haha typpp.. asskicklig hjärnkirurg eller nått :) fast ganska äckligt att skära i hjärnor, menmen :D haha!

ikväll blir det dans med kusin sassa, hanna  & hannas kompis cecilia typ (:
och nu är jag hungrig och hoppas jag får mat snart så jag ska väl kolla på tv eller nått :P
puss på er!


Kommentarer
Postat av: Mikaela.

Ett tips bara, ;)

Följ med på lektionerna, och plugga mycket :DD

<3

2009-01-15 @ 06:07:26
URL: http://mikaelaeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0