helllue biatches!

ja som jag sa förut så har jag faktiskt inte tid med en blogg, för jag sitter ju nästan aldrig vid datorn längre och skolan tar så jävla mkt tiiiiiiid. men aja, får väl skriva en gång om dan typ på x) mahahah

idag har jag väl vart i skolan, ganska damp med emmet dom första timmarna sen lugnade vi ner oss lite =)
ganska tråkigt annars, vart dock lite damp med robin på elevens val (bild) sista timmen. :D
och sen vart de att sola med emmeeeet :) fast de öppna inte förän 4 så vi satt och prata med oscar tills dess typ. han var ganska cepig x) mahahah...
nu kommer jag fan inte på nått mer att skriva, får hoppas att jag blir brun snart så jag slipper använda foundation, de är ganska dryyyyyyygt!
imorn blir de att dansa på kvällen och skola på dan dåra , så skulle de va nån jävla jämställdighetsdag lr nått, aja slipper lektioner iaf, så puss på det! på fredag är vi lediga så då blire kuppan me emmet & maria skulle jag tro :)

måste säga att mina mobil knappar funkar nu :) eller iaf åttan, tabort knappen å denandra men walkman knappen funkar inte och nu har knappenmanhöjerljudet på börja dampa så nu får jag väl ha samma ljud på  musiken 4ääävääär. stackars mig, jävla fittmobil. jag hatar deeeeeeeen!
aja. hoppas de blir en bra helg. annars blir jag nog lite ledsen, och det är inge bra!

men nu ska jag nog inte sitta mer vid datorn, de tar baara massa tiiiid. värdelööööst!!!!!!
så nu ska jag
1. Duscha
2. göra klart matte diagnosen..
3. ta fram kläder tills imorn
kanske
4. äta
5. kolla på tv.
6. lägga mig tiiidigt.



vi är ganska snygga tkr jag! (;


Kommentarer
Postat av: KAJSA :)

grr snygga! jag tkr om ooss <4

2009-01-26 @ 19:41:49
URL: http://kajsabylund.blogg.se/
Postat av: KAJSA :)

grr snygga! jag tkr om ooss <3

2009-01-26 @ 19:42:14
URL: http://kajsabylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0