hurtisida börjar sitt nya liv idag :)

yeeees! har vart ute och gått med carro nu runt hela byn nästan (: det var myyys asså, skönt att få prata om allt såntdär allmänt snack :D och nu när vi gick kom jag på mina nyårlöften, lr ja nyårslöften & nyårslöften.. haha (;

- eftersom att jag har blivit sko-galen , har jag bestämt mig för att jag ska köpa mkt skor :D
- för att kunna köpa skor, behöver man pengar, och för att få fram pengar kan man jobba, det är andra löftet, leta sommarjobb :)
-  & efter som att jag fått för mig att bli läkare och ska försöka komma in på natur, måste jag ta tag i skolan :)
- för att orka ta tag i skolan, måste man sova, drf ska jag va i säng 10 när det är skola :)
- så kmr dedär med hurtis livet in oxå, jag ska helt enkelt bli ett träningsfreak ;) haha nej inte riktigt men jag ska ut och springa ibland o.s.v , få ett hälsosammare liv helt enkelt ((:
- inte spendera så mkt pengar på onödigt som mat & godis, (: typ att äta hemma istället för donken..
- att lösa mina problem direkt istället för att deppa. vääääldigt viktigt , en hälsosam människa måste må bra :)
- Sen måste jag lära mig att ta för mig av livet & leva fullt ut. det blir så mkt roligare då! och inte tänka på vad andra tycker hela tiden, det får mig bara att må dåligt.


jag tkr att det är ganska bra saker ändå :) och domhär ska jag försöka hålla nu (:

idag blir det att jag ska gå till pappa eftersom jag ska vara där hela helgen, så det blir väl att mysa med dom minsta småbrorsorna och kanske leka med dom lite äldre småbrorsorna :P höhö.
 fast egentligen orkar jag inte vara där utan skulle helst bara vilja sitta häääär vid datorn & nörda. för det lär väl inte bli så mkt bloggning i helgen nu eftersom jag inte sitter vid datorn så ofta hos pappsen. :P
men jag börjar väl blogga igen på måndag , sen kom jag på att börjar inte skolan på onsdag? :o
guud va jag inte orkar! det har vart så himla skönt med lov nu , menmen.. ska ju ta tag i skolan nu och jag ska iiiiiinte vara negativ (:
nu ska jag nog ta ett mellanmål, sen antingen läsa lite eller kolla på mer skoor (a) haha..


ganska charmig bild på mina och kajsas ögon, eller va säger ni? (;

Kommentarer
Postat av: KAJSA :)

mycket charmig bild. och mycket bra nyårslöften.

happy 2009 säger jag bara.

tillsammans :)

PUSS <3

2009-01-02 @ 19:18:23
URL: http://kajsabylund.blogg.se/
Postat av: g

IDA, dina nyårslöften är inte dumma!

Kan jag sno listan av dig eller ;)?

hihi,<3 lekaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa snart!!

2009-01-02 @ 21:57:06
URL: http://gretavickstrom.blogg.se/
Postat av: jocke

fin blogg!!!

2009-01-02 @ 22:51:20
URL: http://joockeez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0