mahahahhah

ja somsagt så har jag väl legat i soffan i princip hela dan :D fast ett tag kom elin så kolla vi på film, först satte vi på shark swarm typ men så ville elin byta så då vart de mirrors, men då bytte vi till all you've got och då kollade vi faktiskt klart på den. haha :P och efter den så gick hon hem och nu ligger jag ensam i soffan igen x) haha fyfan vilken slö dag, men ganska najs!
imorn har jag inget att göra heller men blir väl att sitta hemma då oxå eftersom ingen vill leka me mig :'(

frågan är när jag ska sova, är ju bara skit på teve men är inte ett dugg trött, eller jo,, lite x) men hmm... ska nog kolla kläder på internet ett tag, det är ganska kul ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0