ooops

sorry för att jag inte skrivit nått men jag har inte tänkt på de faktiskt :o
har vart i skolan idag såklart, trååååk.. på sexualkunskapen fick vi trä på kondomer på en dildo & sen hade jag den på huvet m.m. kul hade vi ;) eller jag hade iaf :o vet inte hur man lägger in videosar här inne så jag lägger in länken till filmen istället ; http://se.youtube.com/watch?v=HEUCnvKmce4 ..
sen vart det konfa och då bytte jag och mio kläder och skulle kolla om prästen märkte. det gjorde han :/ syndsynd!
sen satt jag hemma och sen vid 9 stack jag till elin och kolla på wild child. skeeta najs film! (;
sen kom jag väl hem runt elva, och imorn äre studiedag så då blire kuppan me emelie & maria :))
vet inte när jag ska upp, men ska duscha oxå satt det lär väl bli runt 10 nångång, sovmorrååån (H) maahhaha!
jag är sjukt trött nu iaf, så ska nog sova nu. lägger in lite bilder först bara! puss på alla göllungar (;



snygga  va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0